Certificari

Informatii

   ACHIZITIONAREA PRODUSELOR ON LINE

        Indiferent daca doriti sa achizitionati becuri pe LED, tuburi LED, proiectoare LED, lampi pentru iluminat stradal pe LED, spoturi LED, benzi LED sau orice alte produse si accesorii din magazinul nostru online, procedura de a comanda online este aceeasi si se desfasoara dupa cum urmeaza:

        1. Dupa ce ati facut alegerea produsului pe site ul nostru, www.optoledmag.ro, printr-un simplu click pe cosul din pagina produsului, veti fi redirectionat catre confirmarea adaugarii produslui in cosul dvs de cumparaturi.

        2. Dupa redirectionare, aveti optiunea sa alegeti, in acest moment, printr un simplu click pe (“+” sau “-“) a unui numar mai mare de bucati sau eventual sa micsorati cantitatea dorita a prodului ales.


       3. Daca ati ales numarul total de bucati, adaugam in cos, iar daca doriti sa continuati cumparaturile, alegeti varianta “Continuati cumparaturile’’


      4. In cazul in care aceasta este comanda dvs finala, alegeti  optiunea “Finalizati comanda”, unde veti putea vizualiza si costul total al cosului dvs de cumparaturi cu toate taxele incluse (TVA,transport,etc)

      5. Pentru a putea finaliza comanda si pentru a permite livrarea produselor catre dvs, avem nevoie sa va identificati pe site ul nostru, prin completarea campurilor cerute, cu nume, prenume, adresa, numar de telefon (se cere obligatoriu de catre companiile de curierat), precum si modalitatea de plata. Pentru persoane juridice (companii, firme) se mai cere si C.U.I ul companiei. Toate datele dvs sunt procesate in vederea livrarii produselor si a facturarii catre dvs. (vezi Termeni si conditii), precum, in cazul in care doriti, pentru a beneficia pe viitor de ofertele noastre speciale pentru iluminatul LED, solutii ieftine si de calitate.

      6. Dupa incheierea acestor formalitati, nu uitati sa va dati acceptul, printr un simplu click, pe “Accept Termeni si conditii”


       Din momentul confirmarii stocului si a comenzii, de catre unul dintre agentii nostrii de vanzari, urmeaza eliberarea documentelor fiscale aferente comenzii si transmiterea acestora catre dumneavoastra prin intermediul emailului ceea ce inseamna acceptarea in totalitate si irevocabila a acesteia de catre client. Conform legii si a Codului Fiscal, art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.

      Livrarea produselor se face in maximum 24-72 ore din momentul confirmarii stocului, care, in mod uzual, este refacut automat intre  30 si 60 minute pe siteul de prezentare, www.optoledmag.ro

     NU UITATI: crearea unui cont de client este NECESARA SI INDISPENSABILA ,pentru a beneficia de REDUCERI MASIVE,OFERTE SI PROMOTII si de o livrarea a produselor LED comandate in conditii civilizate cu toate datele de facturare complete,asa cum le completati dvs.

     Echipa noastra va pune la dispozitie si posibilitatea rezervarii produsului, in vederea ridicarii personale de la depozitul central sau showroomuri, in schimbul unei taxe de rezervare si a unui avans, a oricarui produs din gama iluminatului cu led, becuri led, benzi led, panou led, iluminat stradal pe led, etc, produse oferite de catre noi.
     In cazul in care Clientul/Consumatorul renunta la comanda confirmata din anumite motive decat cele acceptate in conditiile generale de vanzare, acesta va pierde avansul platit, cu titlul de daune interese. Daca in termen de 15 zile calendaristice clientul nu-si va  ridica produsul comandat sau nu accepta expedierea produsului/lor prin curierat, deasemenea isi pierde avansul platit, cu titlu de daune interese.

In cazul in care aveti nevoie de asistenta tehnica, va stam la dispozitie la:

   1.numerele de telefon aflate pe site
   2.prin intermediul formularului de contact(contact@optoledmag.ro) sau
   3.prin intermediul chatului online aflat in partea de jos a site ului.

Fie ca alegeti plata “Ramburs” sau alt tip de plata, noi suntem aici sa va oferim serviciile de calitate cerute si sa aveti experienta un shopping cat mai placut si la indemana.

  ACHIZITIONAREA PRODUSELOR DIN OUTLET-SHOWROOM

    In cazul in care doriti achizionarea din showroomurile noastre pe care le aveti la dispozitie, in Targoviste, Brasov, Sibiu, Cluj, Bucuresti, acestea se pot achizitiona direct de la noi, cu ridicare imediata si verificarea produselor in timp real, in prezenta unui consultant de vanzari si avand posibilitatea testarii si cunoasterii mai bine a acestora.

  RETURNAREA PRODUSELOR

    Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin rezilierea  contractului se poate face in termen de 10 zile lucratoare, in scris, de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.
       Incheierea  contractului de vanzare-cumparare se realizeaza in momentul emiterii facturii fiscale si nu la plasarea comenzii. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara a fi deteriorate, fara urme de lovire, de presare, de fortare. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.
Pasi de urmat de catre Client/Consumator in vederea returnarii produselor :
      Trebuie sa formuleze o cerere scrisa de returnare a produselor si motivul returnarii produsului/produselor. Copia acesteia poate fi tiparita, semnata si atasata produselor ce vor fi returnate, fiind vizibil, fara a desface ambalajele produselor. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu produselor ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat la produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface ambalajele produselor. Noi le vom primi decat corect ambalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat.
       Produsul/produsele vor fi returnate catre adresa de corespondenta din Bucuresti (vezi CONTACT) iar plata  retur se va face doar in contul bancar transmis de catre client/consummator si numai dupa verificarea de catre unul dintre tehnicienii nostrii a starii produsului/produselor returnate.
      Produsul/Produsele vor fi returnate numai catre adresa specificata la categoria CONTACT. Nu ridicam coletele returnate  la alte adrese, oficii postale sau locatii apropiate.
      Coletele returnate, vor fi fotografiate si inspectate, in momentul deschiderii acestora, in vederea confirmarii starii de receptie a produselor de catre un reprezentant al societatii noastre in vederea aprobarii sau respingerii returului produselor catre noi.
     Orice neconcordanta intre declaratia scrisa, data de catre Client/Consumator, in momentul returnarii produselor, duce automat la respingerea acestora.
     Toate costurile aferente si rezultate din transportul si manipularea coletului/produselor returnate,revin exclusiv in grija clientului/consumatorului,societatea noastra find absolvita de orice vina care reiese din returnarea produsului/produselor.
      

  GARANTIA PRODUSELOR

      Garantia produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
      Societatea noastra nu ofera Garantie produselor care prezinta nefunctionalitati datorate manipularii si/sau instalarii improprii, folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare, pentru daune provocate din cauza reparatiilor executate de persoane neautorizate, de schimbari ale starii originale ale aparatului, de influente naturale sau de pastrare in conditii improprii.

Echipa OptoLedMag, va doreste cumparaturi cat mai placute.


Contact

contact@optoledmag.ro

office@optoledmag.ro

olm.vanzari@gmail.com

Pentru comenzi en gros si oferte speciale va rugam sa ne contactati prin intermediul adresei de e-mail.